Blog Baru



Memperkenalkan satu blog baru ciptaan aku iaitu... http://www.kedaikopibapak.blogspot.com/ blog baru ni kira blog perniagaan keluarga aku dan rakan2. ada kerepek, kuih tradisional, insurans takaful ikhlas dan lain2...Sapa yg suka surf internet utk carik barang, bleh la jengah blog tu. Pasni takde la lagi iklan kat blog aku sbb aku nak berkarya blk...hehehe...kira mcm online shopping gak la. so, sudi2 jengah blog iklan perniagaan keluarga aku tu. Mana tau benda yg korang carik ada dalam blog tu. Link utk ke blog tu ada kat bahagian link rakan2...kedai kopi bapak.

2 Response to Blog Baru

  1. amsyah says:

    dato' - tumpang tolong promote kedai buat kek kitorang buleh? nanti gua belanja cupcake cokelat sebijik... go to www.bakenbites.blogspot.com

    thank youss

  2. shah says:

    ok takde hal...

Post a Comment