Why Michael Owen?


Aku baru je balik dr sungai ketiar (elephant sanctuary)...sampai je kat KL letih gila badan aku. tidur dalam hutan, takde internet, takde phone coverage...makan pun ikan sungai...pergh, cara beb...aku sampai je umah pukul 7mlm. pas mandi solat sume, aku pun bukak la internet...bukak punya bukak...kuang...kuang...kuang....berita tergempar dlm web man united...MANCHESTER UNITED COMPLETED OWEN SIGNING...


Aku tau ramai terkejut...kenapa michael owen? kata nak beli k. benzema...boleh ke owen perform atleast mcm masa dia kat real madrid?...jgn terkejut. aku tau apa idea pakcik aku tuh (sir alex)...dia cuma nak carik backup striker bkn striker utk 1st eleven. idea dia nak buat mcm masa zaman teddy sheringham...player yg belum tentu dpt 1st eleven tp dalam masa sama mungkin boleh score gol2 penting.

bagi aku idea sir alex tuh betul sbb man united tak boleh nak harap rooney ngan berbatov je utk pikul tanggungjawab score goal...dlm masa yg sama man united tak boleh carik striker yg nk sgt main 1st eleven...kang berebut susah. sebelum owen dpt offer, sir alex ajak owen sarap. dlm masa sama sir alex offer owen join united yg mana ada pros ngan cons...owen tak pikir panjang sbb kata dia bnyk pros dr cons...lgpun bg aku owen masih lg ada sentuh penyudah berbisa cuma dia tak laju macam dulu lagi. masa kat newcastle dulu pun dia boleh lagi score goal walaupun team mate dia harek giler...crossing tak bnyk, through ball pun kurang, tp owen still lagi boleh score goal. ala! lgpun free transfer beb...


so, bagi aku owen adalah pilih tepat utk backup striker man united. maybe kite tak boleh nak harap owen bagi BANG! utk 1st game dia tp dia akan dapat tempo dia sket2...welcome to our family owen.

2 Response to Why Michael Owen?

  1. ya aku setuju... aku rasa owen boleh bagi impak jugak walau tak besar kpd ManU...

  2. hidup owen...

Post a Comment