Lagu Lama


Aku tak tau korang tau tak lagu ni. tapi masa aku tadika lagu ni glamour gila kat kg aku...korang layan je la...

Singkong Dan Keju / Bill Broad

Kau bilang cinta padaku
Aku bilang pikir dulu
Selera kita
Terlalu jauh berbeda

Parfum mu dari Paris
Sepatu mu dari Italy
Kau bilang demi gengsi
Semua serba luar negeri

Manakah mungkin mengikuti caramu
Yang penuh hura-hura

Aku suka jaipong kau suka disko
Oh oh oh oh
Aku suka singkong kau suka keju
Oh oh oh oh
Aku dambakan seorang gadis yang sederhana
Aku ini hanya anak singkong
Aku hanya anak singkong

4 Response to Lagu Lama

  1. Anonymous says:

    dr dulu aku x tau, singkong tu aper sebenarnye...

  2. shah says:

    singkong tu adik beradik dgn king kong...ntah la, aku pun tak tau sebenarnya. ada ape2 tau makna singkong????

  3. Anonymous says:

    singkong is ubi

  4. shah says:

    ubi ke...oooooo...ku pikirkan unta.

Post a Comment