Selamat Hari Bapa



Bersempena Hari Bapa ni aku nak ucapkan selamat hari bapa buat bapakku yang tersayang...HAJI TUMERAN BIN MADIMAN...semoga Allah panjangkan umur beliau dan dimurahkan rezeki. semoga kebahagian sentiasa mendampingi bapak. terlalu banyak jasa bapak pada kita semua anak beranak...tak terbalas...aku beruntung sangat dapat seorang bapak yang cekal, tabah dan baik hati...tegas pada bab agama, lembut hati bila dengan anak2. aku kagum dgn semangat bapak...tak pernah tunjuk dia tak sihat walaupun dia tengah demam teruk. kekadang tuh bila lauk tak banyak dia selalu dulukan cucu ngan anak2. dia dpt jamah sket pun takpe, janji anak2 dapat lauk sedap.kdg2 dia tak rasa pun lauk tuh sbb takut anak2 tak dapat...ayat nak cover line "bapak nak cicipi (jamah) je, ko makan yang lain"...papepun aku bangga jadi anak bapak...bak kata AR Tompel..."LIKE FATHER LIKE SON...ANAK BAPAK....SOSIAL".

12 Response to Selamat Hari Bapa

  1. sarah says:

    Aik dah hari bapa ke.selamat hari atok ngan selamat hari bapa untk abah. nak balik:'(

  2. kak ckin says:

    selamat hari bapa juga...tok bapa mertua yang tersayang.memang bapak seorang yang baik,murah senyuman..menantu sama dilayan mcm anak sendiri.tak dilupakan tok papa di kedah.Aiman n Amarul juge nak ucapkan selamat hari bapa pd abah pong...kakak balikla,guru ganti ada kosong :)

  3. Anonymous says:

    comelnye mak n ayah ko...

  4. humangaii!! beso nye kek tu nak bagi org tua makan.. high cholestrol and sugar content tu.

  5. Anonymous says:

    ayah ngan mak cicipi je, anak2 n cucu2 kesayangan akan tolong setelkan yg selebihnya:p

  6. shah says:

    sarah : sabo sarah oi...mesir ngan malaysia bukan jauh pun.kang kakak sarah blk acik suruh atok sembelih ayam.

    kak ckin : selamat hari bapa juga utk semua bapa2 dlm keluarga haji tumeran.

    anonymous : comel ek...anak dia pun boleh tahan gak. hihi =p

    zombiedaddy : tuh kek ulangtahun ke 51. gimik je tuh...yg tukang setelkan anak2 buah aku...

    anonymous : yearghh...tu yg sume sihat2 tuh.

  7. kak ckin says:

    hahahha AR Tompel ....O U F = OUT...nenek minat tuuu dengan atok...anak2 ,cucu2 kesayangan?time makan blm tgk lg mcmana meriahnya, mcm kenduri....yg penat tukang masak dan tukang cuci pinggan...lg 5 thn dah bole kod serah tugas pd hajar,balqis,effa....n the gang

  8. abg pong says:

    slmat hari bapa utk bapak... "lopotte seng ake2 dingapuro". abh doakn kak selamat ke tanahair 29.6

  9. shah says:

    wes..podo podo

  10. Anonymous says:

    selamat hari atok, nenek, ayah, umi, wak2 & acik2

  11. k-ownz@ says:

    hmmm sayu plak aku bc post ko nih...trsentuh aku

  12. shah says:

    k-ownz : tq...

Post a Comment