Back To School



Selamat kembali ke sekolah kepada semua murid2 sekolah...kepada adik2 yang baru masuk darjah satu tuh, masa cikgu mengajar jangan main2 kang jadi macam pendekar bujang lapok....lain yang dieja lain yang dibaca. Kepada pakcik tukang kebun selamat berkebun dan terima kasih kerana menjaga keindahan sekolah...kepada makcik kantin selamat berniaga dan jgn senang2 naik harga karipap...(favourite aku tuh karipap)...mentang2 gula naik harga karipap pun nak naik...kepada cikgu2 semua baik cikgu besar mahupun cikgu kecik selamat mengajar dan menahan karenah murid2...(takkan tak cukup2 cuti sebulan lebih)...kepada cikgu2 baru, selamat menjalankan amanah dan jgn lupa korg dh jadi cikgu...kepada mak bapak yang 1st time hantar anak ke sekolah, selamat merasai pengalaman baru...kepada warden asrama selamat berjaga malam...kepada pakcik driver bas ngan van selamat tidur awal sebab pagi2 esok dah nak kene angkut anak orang...(tp jasamu akan dikenang sebab bawak org menuntut ilmu tu kan kira jihad jugak)... AKU?...macam biasa la...kerja..kerja...kerja!

....rindu zaman sekolah rendah....

3 Response to Back To School

  1. maaf...cikgu x cuti smpai sebln lebih...paling koman 3 minggu...

  2. shah says:

    ok la tu 3 minggu dr org lain 3 4 hari je...

  3. nak cuti bnyk jd cikgu...

Post a Comment