Macam tak percaya


aku tertekan...check handphone...tgk IC...selongkar surat beranak...belek kalendar...memang sah la mata aku tak silap...aku dah 29 tahun rupanya...(kalau ikut bulan masih 28...huhu)...mak aih...dah nak masuk 30 sen umur aku...!

14 Response to Macam tak percaya

  1. Anonymous says:

    ayokk...dia dh tua..;p

  2. Anonymous says:

    haiiii....org lain muka 10 sen pun dah anak 3,4...yg 30 sen nila dok tak laku lg ,cari tak sudah2....

  3. Yona says:

    :p ~ percayalah...~

  4. La Leeda says:

    muka yg 30 ni la akn cari yg muka rm10k..he3.sori menyampuk..

  5. bertenang,, bertenang,,, ada lagi 12bulan sebelum 30 tahun,, :)

  6. Anonymous says:

    ko salah eja ker? 30 'sen' ker 30 'seh'? konpius den :p

  7. anonymous: bukan tua tp matang..hehe
    anonymous2: laki makin tua makin mantap...huhu
    yona: tgh percaya la nih...
    la leeda: x kesah la jodoh ngan 10 sen ke ngan 20 sen janji beragama...
    ruslina: tu la tuh...12 bulan lagi...hahaha
    anonymous: betul la 30sen...30 seh tu blah2 johor seh...

  8. Anonymous says:

    kira rupiah la mahal sikit

  9. Anonymous says:

    jgn makin tua makin mantap bro...kalau kawin terus dpt anak ok lg...kira mantap,takut ...blm dpt anak, sekali dpt anak pertama umur dah 40...pencen anak ke5,ke6,ke7 baru nak masuk sek ...time tu org ingat bawak cucu...

  10. adoi,,, kalkulation umur dan anak ni yang aku lemah ni!

  11. anonymous: rupiah ke rupee
    anonymous2: aku nak suh anak aku berdikari...daftar universiti sendiri, urus hidup sendiri...aku lepak umah..hehehe
    ruslina: hehehehe...bnykkan makan jamu.

  12. rileks aaaa shah,apa ada pada usia..kalau beribu thn pun umur,tp tidak menyumbangkan apa2 kepada negara,agama dan bangsa habeh booreh jo.dok lamo2 kek donia nih,tak do apo2 pun tok guno haaa.pasal jodoh tuh,tok sah laa nok dipike2 morumitkan jo pikiran kito,bnyk bendo lain eh nok dipikirkan..so lu pikirlah sendiri ..
    ps ; lulus tak bahasa n9 aku,dok 5 hari kek sano,den do dongar nih jo lah.

  13. Anonymous says:

    betul tu dok kat umah lepak2...org kedah kate dok sandaq kat tiang rumah sambil gulung rokok daun...puh puh puh dok embuih asap...ok jugak tuuu

  14. betui tu...dok rumah rilek2 macam abang kassim..pom pom!

Post a Comment