Apasal takde season 3?




aku suke citer nih...1st season ok, layan beb...season 2 menarik sbb dh mula kait-mengait...tp pastu senyap...apsl kt tv takde season 3...ke aku sorg je suke tgk citer nih pasal tuh diorg tak nak sambung season 3. tak dpt sambutan ke?...ok apa citer nih. 3 sebab aku suke layan...

1. ada cerita dlm cerita. memang lah citer ni pasal tangkap hantu n ada unsur2 tahyul sket...two brothers one faith. saving people hunting things...family business...bla..bla..bla...tp ada citer lain dalam citer tuh. ada selit kekeluargaan sket, perasaan jiwa kacau sket, mental calar sket...

2. ada kereta idaman aku...pergh...muscle car...chevy impala 1967. apsl kat Malaysia takde ek. ye la, mana nak carik spare part plak ek. tp aku minat gila kete2 camni...fuhhh

3. awek2 dalam citer nih comel2. sampai hantu pempuan dia pun lawa...camne tuh




tolong lah aku sapa ada citer nih...season 3 ngan season 4 the finale...

4 Response to Apasal takde season 3?

  1. Unknown says:

    Nanti aku tanya laki aku. Dia ada donlod citer ni tapi tatau pulak aku season baper sebab aku tak layan sangat......

  2. lailisya : tq..tq..

  3. Unknown says:

    Weh...laki aku kata dia dah donlod season 3 semua...kalo nak dia kata bagi la external hard disk.Nnt lepas dia dah donlod, ko amik la semula.hehehe

  4. caya lah...laki ko lah lelaki yg paling lelaki...hahahaha...apa aku cakap nih. ok..ok..takde hal...kang aku pas masa nak discuss gathering...akhirnya

Post a Comment