hari ini dalam makanan


Sarapan pagi / 8.30am / batu berendam, melaka

Aku masih lagi kt Melaka sbb nk kene submit drawing kt taman buaya. bangun2 tido je kontraktor dah tapaukan aku nasi lemak ngan air nescafe panas. alahai, air ada susu ke?...(aku kurang sket air ada susu nih). belasah je la sbb org dah belanja. aku sebenarnya jarang makan pagi. ada 2 sbb...1. masa kat asrama dulu sarapan tak sedap + aku selalu siap lambat. dah terbiasa camtu, biasa pegi dewan makan pastu minum teh o pastu blah pegi perimpunan....2. aku kalau sarapan pagi mesti kene carik toilet. pas makan mesti nak buang. dh memang penyakit keturunan kot...agaknye la. aku pun makan n trus gi meeting kt air keroh.

lunch / 12.55pm / air keroh, melaka
akhirnya abis gak meeting. nasib baik ok...diaorg setuju so hari ni dh bleh wat marking kat site. papehal makan dulu. cam biasa la, kontraktor nak belanja lg. dia ajak gi mcD...belasah je la lgpun sebelah taman buaya je pun. so cam biasa aku order burger fav aku...double cheese burger. ni je la fav aku...burger lain aku takleh blah. aku jarang pegi fast food sbb tak kenyang tp kalau pegi mcD double cheese la yg aku mkn. makan...makan...makan...pastu gerak tgk site.



minum petang / 4.00pm / cheng, melaka

kontraktor bwk aku gi minum air kelapa special. sedap wei...air kelapa special...dh la panas kene lak kelapa special...pergh...sedap beb.














makan malam / 10.30pm / melawati, kuala lumpur

















sampai umah bos aku pukul 8.45pm...apa lg start kete trus shoot blk setiawangsa...aku kene cepat sampai sblm game man united abis...sampai je umah pukul 9.15pm, man u 0 - arsenal 0...yessss...man united buat kali ke 18 menjulang premier league...hihu...pastu bob dh merungut bila nak gi makan...(jeles la tuh sbb dia fan liverpool...cuba lg thn dpn eh the korp)...aku pun gi la mkn ngan fly (si kurus), bob (si gemuk) ngan aku (si sedang)...mana nk makan nih? last2 gi melawati...sampai je nampak bubur nasik...menarik gak, asyik makan goreng2 siam je...tp memang sedap bubur dia beb.


















cam tak caya la plak aku lunch kt melaka tp dinner kt kl...hhhmmmmm....

0 Response to hari ini dalam makanan

Post a Comment