Search Di Awan Biru



Sekarang ni kecoh la kat TV pasal band search ni nak buat konsert jelajah satu Malaysia. search ni memang band yg aku minat dr kecik sampai la sekarang...dr zaman search berseluar ketat sampai la skang semua dah tua2 bangka...

cerita pasal search ni, dgr citer diaorg akan perform berlima...suhaimi a. rahman(amy), hiliary ang(idola krek nih), din, Nasir dan yazit. sure bestnye...tp kali ni aku nak citer pasal lagu2 search...memang banyaklah lagu2 search yg kita biasa dengar mcm isabella, fantasia bulan madu, gadisku, fenomena, kejora...banyak lagi la. tp aku suka lagu ni...'SURALAYA DALAM D MAJOR'...dah lama aku carik mp3 lagu ni kat internet tp tak dapat. sampai la hari tuh ada budak af pempuan yg nyanyi lagu ni, barulah org amik tau pasal lagu nih...trus aku jumpa mp3 lagu nih kat internet...dalam banyak2 lagu yg amy nyanyi lagu ni la paling aku minat gila vocal si amy nih...gua respect lu la...

Suralaya Dalam D Major

Getar senandung Suralaya menggamit
Diruang sanubari rindu menghimpit
Wajah kasihku melirik senyum tangis
sukar untukku tangkis..ooahhh

Getar senandung Suralaya menggamit
Disudut perasaan cinta menjerit
Bisik kasihku gemersik makin jelas
makin rasa sebegitu ikhlas

Kata-katamu bagaikan sinar
yang diterang kabut
Yang sempat kudengar
Hanya madah
Hanya kata
Selamat tinggal…

Aku tersentak langsung tersedar
Cuaca dingin menambat hati yang kian rawan
Terbayang seribu Kemungkinan
Tergerakku mendakap kau pun hilang..ooo
Dari pandangan

Getar senandung Suralaya menggamit
Disudut perasaan cinta menjerit
Bisik kasihku gemersik makin rangsang
makin rasa sebegitu terang

Aku tersentak langsung tersedar
Cuaca dingin menambat hati yang kian rawan
Terbayang seribu Kemungkinan
Tergerakku mendakap kau pun hilang..yeahhh

Bukan beralah
Kecewa kerana cinta
Tapi berduka kecewa kerana rindu
Perjuanganku hanya satu
Bekalan hidup dan matiku
Inginku rasa bersama
Yeah… Yeah… Yeahhhh..






Ada sape2 nak pegi konsert dia tak? aku nak join...phhheeewwwwiiiittttt

9 Response to Search Di Awan Biru

  1. aku nak g... bila? mmg idola aku dari kecik ni...

  2. shah says:

    bukit jalil...1st ogos

  3. sipuri says:

    Ajak aku lah. Aku nak tengok jugak. Kahkahkah..

  4. shah says:

    hahahahaha...jom jom...kang aku jemput depan umah ko. pastu kene baling ngan kasut...tp kalau nak pegi ajak la ramai2. kalau berdua kang kene gosip.

  5. k-ownz@ says:

    weh aku n yone nkg..huhu

  6. shah says:

    aku cuba diuruskan...organiser tetiba diam.pape nanti kompem blk...

  7. k-ownz@ says:

    hehe ktorg dh bl tiket...dududdu phewwiit..jom reramai

  8. shah says:

    perghh...penganiayaan secara terang terangan...ko tunggu aku menyusul

  9. k-ownz@ says:

    haha ko kompolla ramai...aku g ngan yone n rus...hahaha mari kt gegarkan stadium bukit jalil tu..beli awl tiket beb...dpt discount

Post a Comment