Glory...Glory...Man United


Awal pagi tadi secara rasminya Manchester United berjaya melayakkan diri ke final EUFA Champions League...(yes..yess). Fan Arsenal, sorry eh...cuba lagi tahun depan. game malam tadi aku kira mcm berat sebelah gak la sbb 1st 15 mnt man u dh leading 2-0...(thanks to Ji Sung Park and Ronaldo stunning freekick)...pastu trus player arsenal cam down, passing pun dh tak betul. 2nd half man u counter attack dpt plak gol ke 3...mula dr corner arsenal, man u clear dpt kt ronaldo...ronaldo back heal dpt kt park ji sung...park lorong bola kt rooney yg tgh speed...rooney cuba nk beat defend tp dia tipu defend tu...dia silang bola ke kanan...ronaldo di kanan dan trus shoot....GGGGGOOOOOOAAAAAAAALLLLLL....tu la dia gol ke 3 man united.

aku salute gak la ngan midfield man u mlm td. control own half, flow bola cantik, pujian utk carrick, anderson ngan fletcher...tp aku simpati gak la ngan fletcher sbb dpt kad merah. usaha dia taknak bg fabregas score sampai dpt kad merah...(berkorban utk kawan2). fletcher dpt tap bola tu tp kaki satu lagi ngan momentum dia yg wat fabregas jatuh. trus arsenal dpt penalti sbg gol saguhati....(tak kisah pun, man u bagi hadiah je tu).

so mlm ni satu lagi team yg aku sokong main...Barcelona...kalau la barca masuk final, team mana ek aku nk sokong...hhhmmmm...berikut beberapa gambar detik2 penting man united lawan arsenal awal pagi tadi....











"alamak! den tergelincir tp den score gak"...kata Park Ji Sung






"mak...mak...anak mak score ni mak...mana mak aku?"...ronaldo


gol ke 3...counter attack tarrrbaiiikkk...






"pahal ko ni ferdinand...den bg kad merah kek fletcher la. ko lak lobih2"....ref












goal saguhati dr Man U untuk fan arsenal...













"Takpo jang, bolos satu kito totap monang...kang den mintak peruntukan kek menteri besar carik bas bosa sket nak poi Rome"...ferguson

0 Response to Glory...Glory...Man United

Post a Comment