Siapa Deli?


















Gambar ni aku dapat dr salah sorg member aku. Siapakah jejaka di dalam gambar ini? adakah anda mengenali beliau...ha, inilah dia en deli..adik kepada tokey cafe KTR (Kolej Tun Razak) utm, skudai...apsl aku letak gambar dia? apa istimewanya dia?...ni lah aku nak citer...jeng..jeng..jeng

En Deli atau nama sebenarnya...ermmm..sapo ntah...merupakan adik kepada tokey cafe KTR yg kamceng gile ngan bdk2 ragbi UTM Pirates. dia ni kalau kt chelsea cam roman abromovich...sbb dia lah sponser kiteorg. dia punya hebat kt cafe tuh sampai bleh mengubah harga makanan yg kite mkn drpd mahal kpd murah atau dlm kata lain bg diskaun...ayat paling glamour yg kiteorg takleh lupa..'tiga ringgit'...amik la bnyk mana pun lauk...'tiga ringgit'. nasik ngan ayam ngan sayur ngan bergedil ngan telur...'tiga ringgit'....sampai giant amik dua pinggan pun...'tiga ringgit' jugak..cam mano tuh.

banyak jasa si deli ni kat kiteorg bekas bdk2 ragbi utm pirates...sbb dia la kiteorg dpt mkn dengan kenyangnya, sbb 'tiga ringgit' dia jugak lah giant dpt membesar dgn sihatnya, dengan 'tiga ringgit' jugaklah palong dapat mkn dgn tenang tanpa otak2 kempas, sbb 'tiga ringgit' jugaklah pin mkn sampai tertidur tak pegi kelas...dan sbb tiga ringgit dia jugaklah kiteorg dpt main ragbi dgn tenang tanpa nk pikir mlm ni nak mkn apa...

terima kasih deli. aku kira wakil bdk2 ex-UTM Pirates mengucapkan terima kasih utk ko. semoga tuhan murahkan rezeki ko anak beranak....amin

tiga ringgit...tiga ringgit...kak ana tau marah ni

2 Response to Siapa Deli?

  1. me or you says:

    skrg ayam seketol pun RM4.50. camneeeeeeeeeeeeeeeeee

  2. shah says:

    camne nak buat...haaa..panggil deli suh kira

Post a Comment