Selamat Hari Guru


Dikesempatan ini aku nak ucapkan SELAMAT HARI GURU untuk guru2 kat Malaysia. memula skali cikgu2 dalam family aku iaitu abg2 ngan kakak2 aku yg kerja cikgu...kak temu, abg mamat, abg pong, kak shikin, kak ujie, kak nie, abg haidir, kak ita, kak fisya ngan ajin...semoga cepat2 naik pangkat bleh belanja aku...kepada guru ngaji aku yg 1st skali...paman misban. cikgu tadika aku...(alamak! lupa nama dia)...

cikgu2 Sekolah Kebangsaan Kampung Sawah...cikgu fatimah (cikgu paling garang tp blajar ngan dia confirm cepat pandai), pn khoo (mate), mr santhanasamy(english), cikgu shamsul (bm), cikgu jali markat (bm...karangan tu mcm buat kek. kita kembangkan jgn sampai geseng), cikgu khamsiah (mate), cikgu yunus (alam dan manusia), ustazah supinah (agama islam), mr chandran (muzik...ais kacang), cikgu nurliza (masa aku darjah 2...cun ooo) dan semua cikgu SKKS...

Cikgu2 Sekolah Menengah Sains Sultan Hj Ahmad Shah, Kuantan (SEMSAS)...Arwah cikgu dollah (sejarah), cikgu wan (english), en sabri (mate), mr choi (mate), en asmui (bm...lewak doh nih), en baha(bm), bonda (bm), en salasun naim (pjk), Ustaz mat ali (pen. islam), ustaz jasmani (pen. islam), en khir jarkasi (bm), miss gurly (cikgu sains suka salin nota), en hussein (kh), en sharif (lk)...aduh! bnyk la nak sebut....semua la cikgu SEMSAS.sorry kalau ada yg terlepas.

Terima kasih sbb bg aku ilmu yg insyaAllah akan menjadi ilmu yg berguna untuk semua ummah. terima kasih sbb didik aku dr tak tau pape, dr budak kampung yg suka main kotor sampai aku jd arkitek skang nih. semoga Allah murahkan rezeki dan diberi pahala yg berlipat2 ganda..jasamu akan aku kenang sampai bila2...

10 Response to Selamat Hari Guru

  1. hahahha malam nie aku turun. kemunculan kembali parti menyengat.

  2. Anonymous says:

    ehem2.. tang guru ni aku rasa kau terlupo akan 'sa orang'...

  3. ruslina says:

    ramainya guru dlm family,

  4. isem says:

    tu la.. ramai giler cikgu dalam family ko syah.. apsal ko tak jd cikgu gak? tp yg aku kagum ko ingat semue cikgu2 subjek ko... bagus bagus... tak sia sia diorg ajar ko dulu

  5. shah says:

    Anonymous : terlupo akan 'sa orang'...hehehehe. ala, ni utk semuo cikgu

    ruslina : apa nak buat. bleh buat persatuan guru2 dlm rumah.

    isem : aku mmg paling lain dan paling pelik dlm family aku...hehehehe...kang semua cikgu boring plak.

  6. abg pong says:

    "jadi cikgu kepenak.." tuh ayat power mak, Rik. Sbb tuh laa ramai abg kakak jd cikgu. tp abg pong tetap berbangga ada juga adik abg ni yang jd arkitek, adalah hikmahnya.

  7. shah says:

    kepada yg tak paham..."jadi cikgu kepenak"...maksudnya..."jadi cikgu senang"...tula ayat yg mak aku slalu sebut. tuh yg semua anak pempuan dia jadi cikgu.

  8. kak ckin says:

    ingat jugak adik sorang ni kat cikgu2 d mah ye....tercicir lg sorangla rik.kak miza...tapi kok ngomong jawo c tepong sorang ni..cikgu cina tak paham daa.....ape2 pun selamat hari guru

  9. shah says:

    a'ah...lupa. tu la ramai sgt sampai tercicir..sorry kak miza...special utk guru tadika cikgu miza...selamat hari guru...hihihi

  10. kak ckin says:

    2la,pasal.ramai sgt guru.......

Post a Comment