my family


Ni lah dia family aku...gambar ni tak masuk semua. nak ikutkan family aku 10 beradik, 6 laki-laki 4 perempuan. bapak aku cerita asal 15 beradik tp 5 org meninggal masa kecik. tinggal la kiteorg 10 beradik.












Ya Allah, Engkau kekalkanlah kebahagian dan kegembiraan dalam keluargaku. Amin...

5 Response to my family

  1. mamat ujung skali tu cam kenal... mcm tak pernah bergambo je gayanya... hahahah

  2. arik says:

    pergh...bersuara ko ye. aku possing senget sbb merajuk ko tipu kata nak main futsal tp tak main...hahaha

  3. sarah says:

    salam..
    cik arik banyak ke gambar raye hari tu..
    kalu lapang boleh hantar kat ym?

  4. arik says:

    kang acik email la senang.

  5. mak aiman says:

    bruntung jadi sbhgian dr ahli keluarga ni,bapak yg sentiasa murah dgn senyuman,mak yg sentiasa mghiburkan,hny Allah yg dpt membalas segala kebaikan mrk dgn anak menantu & cucu2 yg soleh&solehah.Ya ALLAH,LANJUTKANLA USIA KEDUA ORG MERTUAKU DAN BHGIAKANLA MRK DI DUNIA DAN DI AKHIRAT......Aminnnnnn.........

Post a Comment