Jangan Hisap Rokok....!



Maka dengan ini genaplah 4 bulan aku berjaya berhenti hisap rokok....fuh, seksa beb nak berenti. tuhan je la yang tau. lagi2 sebulan awal, ko rasa mcm nak pecah kepala. tp aku berjaya gak...hahahaha...(gelak bangga)....bukan nk bangga tp aku dlu sehari sekotak tu biasa beb..aku percaya ada yg lg dasyat dr aku sbb aku ada kenal doktor tu dulu sehari 2 kotak...(hisap rokok ke kunyah rokok doktor ni)...aku ada tips camne nak berenti. aku berenti budget aku RM0...tak payah beli ubat ngarut2 ckp lps mkn bleh berenti...aku dh try sume tak jln. last2, cara aku gak berenti trus....yg penting korng nk berenti ngan taknak je. nak tau camne nk berenti jgn segan2 tanya aku.....gerenti sukses embak...!

4 Response to Jangan Hisap Rokok....!

  1. Anonymous says:

    tahniah, lepas ni baru ader kaler sket muke ko tu, kalo x kelabu kepol2 cam kaler asap rokok :p hehehe, tahniah skali lagi;)

  2. captain_samuraijack says:

    bagus ..aku pun dah genap 9 bulan berenti rokok

  3. Anonymous says:

    tahniah kuasa 2 kepada kepten samuraijek!:p

  4. arik says:

    ni semua berkat pembakaran semangatan oleh captain samuraijack...alhamdulillah muka aku skang kaler coklat...esok tukar kaler oren plak...

Post a Comment